Acronis International GmbH.

Klanten ondersteuning

Acronis-klantenservice

Please note that this form is used ONLY for submitting support requests for the following products:

  • activEcho
  • MassTransit
  • ExtremeZ-IP
  • mobilEcho
  • ArchiveConnect

 My product is not in the list 

We are sorry to keep you waiting; all our agents are now busy. Please wait shortly or submit your request by e-mail.

Geef a.u.b. de volgende informatie zodat wij u beter van dienst kunnen zijn:
Vereiste velden zijn aangegeven met een sterretje: (*)

Telefoonnummer: *

Landcode Netnummer Telefoonnummer

Indien u bestanden wilt versturen die betrekking hebben op het probleem (bijv. Acronis rapport [?]), comprimeer ze in een archief (bijv. met WinZip of WinRAR) en verstuur ze als bijlage met uw bericht. Let op: het archief mag niet groter zijn dan 5 MB.

Bedankt dat u contact opneemt met Acronis Customer Central

Live chatservice

Reactietijd:
gewoonlijk binnen 2 minuten

We raden onze Live Chat aan als de snelste en best beoordeelde ondersteuningsmethode.

Nu chatten

E-mailservice

Reactietijd:
gewoonlijk binnen 3 dagen

Deze stap overslaan en doorgaan met het verzenden van uw vraag.
 

Overslaan & verzenden

Opmerking: De bijgevoegde bestanden worden niet overgezet naar de chat

Inloggen op uw account
E-mail voor registratie:
Password:
Inloggen
De eerste keer hier?Account aanmaken

© 2002–2014Acronis International GmbH. Acronis International GmbH. Alle rechten voorbehouden.